شناسهٔ خبر: 175410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان خبر داد؛

اجرای آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی ماه‌نشان

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با بیان اینکه پروژه راه‌های روستایی شهرستان ماه‌نشان در حال انجام است، گفت: اقدامات راهسازی تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، محمد جعفری، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان گفت: پروژه آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی شهرستان ماه‌نشان در حال اجرا است و این اقدامات تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از جمله این پروژه‌ها، پروژه راه روستایی کَردی و باغچه به طول ۱۱.۵ کیلومتر است که سال گذشته چهار کیلومتر از این مسیر آسفالت شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان با عنوان این مطلب که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال باقی‌مانده پروژه را تا روستای کَردی انجام می‌دهیم، عنوان کرد: این پروژه به طول بیش از ۷ کیلومتر بوده که از شهریور ماه ادامه کار را شاهد هستیم.

وی در ادامه به اجرای پروژه‌های راه روستایی گنج‌آباد، سیاه‌خانه و ساغرچی اشاره کرد و افزود: این محورها با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن اجرا می‌شود.

جعفری تصریح کرد: پروژه راه روستایی رز به ساری‌آغل نیز در مرحله خاک‌برداری و تعریض و شروع ابنیه فنی قرار دارد و حدود ۱۸ دستگاه آب‌رو دارد که با برنامه‌ریزی در حال اجراست.

وی در ادامه به پروژه‌های مشترک راهداری با سایر ارگان‌ها اشاره کرد و افزود: از جمله آنها، پروژه خضرآباد به کوسج از برنامه‌های مشترکی است که در حدود ۱۱ کیلومتر از ۱۷ کیلومتر باقی‌مانده آن با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی در حال اجرا است. پروژه راه روستایی تات‌قشلاق و چای‌قشلاق با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء و پروژه راه روستایی قره‌زکی با مشارکت معدن انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان اظهار کرد: راه روستایی ویزمک به طول پنج کیلومتر بود که به صورت کامل آسفالت شده و در حال بهره‌برداری اهالی است.

وی بیان کرد: در هفت سال گذشته در زمینه پل در سطح شهرستان ماهنشان احداثی نداشتیم و پل پنج متری ویزمک اولین پل احداثی در این دوره است که در مهر ماه سال جاری شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

جعفری یادآور شد: علاوه بر پروژه‌های آسفالت راه روستایی، عملیات راهداری اعم از لکه‌گیری، اصلاح نقاط حادثه‌خیز نیز عموماً با هزینه‌هایی برابر با پروژه‌های راه‌سازی به صورت مستمر در حال انجام است.